Vi søger en stationsbestyrerelev

Hos Midtjyske Jernbaner går det stærkt i øjeblikket, for vi har netop sat Danmarks første batteritog i drift og godt i gang med at udfase vores gamle dieseltog.

Samtidig betyder den spændende udvikling en stigende mængde travlhed, som betyder vi har brug for endnu en dygtig stationsbestyrer til vores driftsafdeling i Lemvig.

Kig ind på vores jobside og læs mere om jobbet.